een professionele website voor brouwer diensten​
Brouwer diensten is een glazenwasserij in en rondom Amsterdam. Zij wassen zowel woningen als kantoorpanden. Naast het schoon houden van ramen bieden zij ook schoonmaakdiensten aan aan VvE’s, instellingen en bedrijven om de trapopgang, atrium en lift schoon te houden. Verder kunnen zij ook de dakgoten en daken legen, antispinbehandelingen toepassen en nog veel meer. Kortom bij Brouwer diensten kan je terecht voor vrijwel alles wat je nodig hebt om je huis of kantoor/winkel pand schoon te houden.
Zij hebben Al meer dan 40 jaar ervaring in de glazenwasserij en andere diensten die zij aanbieden. De jarenlange ervaring en kwaliteit zie je dan ook goed terug in het werk wat zij leveren. Ook de klanten bij hun zijn erg tevreden met hun werk.
Brouwer diensten bied voor hun diensten een herhaal service aan. Naar wens van de klant spreken zij af om wekelijks, maandelijks of periodiek ramen te wassen of andere dingen schoon te maken. Door deze service hoef jij niet steeds te onthouden om een afspraak in te plannen.
Wat waren de wensen van brouwer diensten​?
Brouwer diensten wilde vooral hun website gebruiken als visite kaartje, zodat mensen makkelijk kunnen lezen wat zij allemaal te bieden hebben. Een website gebruiken als visite kaartje voor jouw bedrijf is werkt erg goed om online zichtbaar te worden en om nieuwe klanten te krijgen. Je geeft ook ze de optie om rustig alles te lezen over jouw diensten/producten en jouw website is makkelijk te delen waardoor je zo nog meer verkeer op jouw website krijgt en dus meer kans op nieuwe klanten.
Brouwer diensten wilde ook graag goed en en duidelijk onderscheid maken tussen particulieren en zakelijke diensten. Wij adviseerde om hiervoor 2 aparte pagina’s te maken zodat het direct al duidelijk is wat Brouwer diensten te bieden heeft. De klant heeft dan in een keer de juiste informatie voor zich onder de website en de teksten te hoeven scannen.
Een andere grote wens van Brouwer diensten was dat de website meertalig moest zijn. Op de website kan je kiezen uit drie verschillende talen. Nederlands, Engels en Duits. Deze talen zij bewust gekozen omdat zij merkte dat veel van hun klanten een van deze drie talen spreekt. Het is heel goed dat zij hebben gekeken naar hun klanten en vanuit daar bepaalde wensen hebben gesteld. Zij hebben nu een stuk meer bereik omdat ze geen klanten uitsluiten met taal. Dankzij deze keuzes aan taal zorg je voor een prettige ervaring bij de klant, waardoor je de kans verhoogt dat zij terug komen op jouw website op een dienst of product van jou kopen. Daarnaast is het ook toegankelijker om jouw website met anderen te delen zodat je online mond tot mond reclame creëert.
Het resultaat
Na een flinke upgrade hebben we de nieuwe website gelanceerd.Â
Wil je de echte website bekijken? Klik dan op de knop hieronder.