Bjorg

Bjorg is een merk van Wessanen dat zich volledig richt op drie hoofdpunten, namelijk: Organisch en biologische voeding, gezonde voeding en milieuvriendelijk ondernemen. Al deze punten komen terug in hun producten, van de verpakkingen tot de ingrediënten.

Hun missie: zoveel mogelijk mensen toegang geven tot gezondere, evenwichtigere en hoogwaardigere biologische voeding.

Bjorg is een Frans merk dat overgenomen is door Wessanen. Het ligt in de schappen bij grote supermarkt ketens in Frankrijk en België zoals: Carrefour, Cora en Delhaize.

Vraag van de klant

De Onliners is gevraagd om de Bjorg website te maken voor de Belgische markt. Er was al een bestaande franse website. De vraag was of wij een vrijwel identieke website konden bouwen. Het was belangrijk dat de website de juiste producten bevatte die doorlinken naar het Belgische verkooppunt. Aangezien het assortiment niet in beide landen hetzelfde is.

Daarnaast moest het verhaal van Bjorg goed naar voren komen. En moest er een plek komen waar consumenten met vragen of klachten terecht kunnen.

Bjorg website op macbook

Meertalige website

De grootste uitdaging voor deze website was het meertalig maken van een grote hoeveelheid content en producten. Aangezien de website voor zowel Vlaams als Wallonisch België toegankelijk moest zijn. Gelukkig is het vertalen van een website van Nederlands naar frans geen probleem voor De Onliners.

Bjorg mobiele website mockup op iphone

Het resultaat

Ben je benieuwd hoe de rest van de website eruit ziet? Klik op de knop hieronder om de website te bekijken.