Een gezellig restaurant midden in Amsterdam
Café Zurich heeft zich meer dan 10 jaar geleden gevestigd op het gezellige Mercatorplein in Amsterdam. S’ochtends vroeg tot s’avonds laat schijnt de zon om hun twee grote terrassen waar mensen volop kunnen genieten. Mocht het toch wat fris worden hebben zij de heaters al voor jou klaar staan.
Café Zurich straalt een gezellige, ontspannen sfeer uit. Ook niet heel gek dat Café Zurich ook wel de huiskamer van de Baarsjes wordt genoemd. De twee terrassen vallen al op bij het restaurant maar zodra je binnen stapt zie je hoe uniek het restaurant zelf is. Het restaurant heeft namelijk een ronde vorm. Deze vorm helpt mee bij de warme, knusse uitstraling van Café Zurich.
Bij het restaurant kan je terecht voor een uitgebreide lunch, heerlijke diner en een goede afsluiter met een borrel. De specialiteit van Café Zurich zit hem in de speciaal biertjes maar ook dat je in het restaurant je eigen taptafel kan gebruiken. Ideaal als je met een grote groep bent zoals met collega’s of voor een verjaardag.
De wens van Café Zurich
Café Zurich kwam naar De Onliners met een probleem. Hun website vertegenwoordigde niet meer het restaurant. Ze kozen voor De Onliners omdat wij bij De Onliners het heel belangrijk vinden dat jouw website past bij jouw bedrijf. Een website is meer dan alleen een visite kaartje. Het is voor potentiële klanten hun eerste indruk over jouw bedrijf.
Een website als verlengde van jouw bedrijf
Hoe hebben wij dit met Café Zurich aangepakt? Allereerst zijn wij het gesprek aangegaan. Niemand kan meer vertellen over zijn eigen bedrijf dan de eigenaar zelf! Dankzij het gesprek kregen wij al een goede indruk over de sfeer en Café Zurich. Dit hebben wij vertaald naar de website.
In het interieur van Café Zurich zie je al gelijk als je daar aankomt dat er veel gebruik wordt gemaakt van rood, zwart en wit. Deze warme kleuren hebben wij terug laten komen in de website. Kleur is namelijk erg belangrijk en valt gelijk op. Door de kleuren uit het restaurant terug te laten komen op de website zorgde wij al gelijk voor een geheel tussen de website en het restaurant. Zo kunnen klanten de website maar ook Café Zurich beter herkennen.
Verder gaf Café Zurich aan dat zij een stoere uitstraling wilde hebben omdat een van hun specialiteiten de taptafels zijn. Gelukkig gebruikte Café Zurich al een stoer lettertype op hun menukaarten. Dit font hebben wij op de website terug laten komen voor de stoere uitstraling en omdat zij dit font ook al op hun menukaarten gebruikten past dit helemaal bij Café Zurich.
Snel en gemakkelijk reserveren
Café Zurich wilde graag dat mensen makkelijk konden reserveren via hun website. Formitable biedt een gebruiksvriendelijke oplossing hiervoor. Formitable is een boeking systeem die ervoor zorgt dat jij als restaurant kan aangeven welke dagen en tijden jij open bent. Klanten kunnen online een tafel boeken. Vervolgens krijgt het restaurant een bevestiging. Zo hou je als restaurant zijnde meer tijd over voor andere taken in plaats van het checken van mails en telefoons opnemen voor reserveringen. Wij hebben dit boeking systeem geïmplementeerd voor Café Zurich zodat hun klanten makkelijk op de website een tafel kunnen reserveren.
oog voor detail
Oog voor detail vinden wij bij De Onliners erg belangrijk. Dat hebben wij ook weer terug laten komen op de website van Café Zurich. Café Zurich is namelijk erg trots dat hun restaurant midden op het Mercatorplein van Amsterdam staat, en terecht! Deze Amsterdamse trots hebben wij ook met detail op de website verwerkt door gebruik te maken van kleine kruisjes. Ondanks dat het niet precies Amsterdams is, krijg je, met het rode achtergrond en witte kruisje, wel een Amsterdams gevoel.
De website bekijken
Ben je benieuwd hoe de rest van de website eruit ziet? Klik op de knop hieronder om de website te bekijken.